·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

     به ياد ندارم نابينايي به من تنه زده باشد

           اما

                هر وقت تنم به جماعت نادان خورد

              گفتند:

“مگه کـــوري؟”

 




نظرات شما عزیزان:

دختر سیسخت!
ساعت12:30---17 آذر 1391
سلام دوست عزیزم....ممنون که به وبلاگم سر زدی....خوشحالم کردی....شعر خیلی قشنگی بود،کلی باهاش حال کردم.....موفق باشی!

بازم بهم سر بزن!

بای!


اجی محدثه
ساعت21:40---7 آذر 1391
سلام اجی جونم فداتشم قربون خودتو عکس

های متحرک خوشکلت خیلی وبت قشنگه از

کامنت هات تو وب های دیگه هم معلومه

عین خودم مهربون و ماهی

اجی لینکت میکنم تنهام نذار...نتم بیاد سرجاش همش میام...



دریا
ساعت11:21---5 آذر 1391
آدم نیستم ؟

حوای رانده شده ام یا مریم متهم ؟

منم که روال تاریخی دنیا را به هم زده ام ؟
...

جنگ راه انداخته ام ؟

نارو زده ام ؟

دروغ گفته ام ؟

حیله بافته ام ؟

پس چرا هر آدمی جان مادرش را قسم می خورد ؟؟؟


سالي
ساعت0:34---4 آذر 1391
مثه هميشه معركه بود عكسم كه اصن با آدم حرف ميزنه پاسخ: مرسی عزیز دلم... نظر لطف شما دوست گل منه...

هما
ساعت22:25---3 آذر 1391
عشق گاهی می نشیند روی بام
گاه با صد میل می افتد به دام
عشق گاهی سربه روی شانه ای
اشک ریز آخر افسانه ای


بنده خاكي
ساعت15:49---3 آذر 1391
در بازي دل نگاه من مست تو بود
هر برگ دلم شكسته پابسته تو بود
من شاه دلم را به زمين انداختم
اما چه كنم كه تك دلم دست تو بود...


بنده خاكي
ساعت15:43---3 آذر 1391
هميشه در قلبت گورستاني براي خاك كردن خطاي كساني كه دوستشون داري بساز...

بنده خاكي
ساعت15:39---3 آذر 1391
دوست خوب مثل بالشت ميمونه
اگه ناراحتي روش گريه ميكني
تو خستگي ها بهش تكيه ميكني
موقع خوش حالي بغلش ميكني
وقتي مريزي سرتو روش ميزاري
وازهمه مهتر هميشه مال تو...


پرنسس
ساعت14:00---3 آذر 1391
30لاااااااام نسترن خودمون...
چطوری ؟خوبی؟چه خبرااااا؟هوم؟


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت13:49---3 آذر 1391
بابا متن.بابا عکس

راستی قسمت اول داستانمو گذاشتم.اگه دوسداشتی بیا بخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:نادان, نابینا, ] [ 12:38 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ